»Slikarska dela, ustvarjena z akrilom na platnu različnih formatov, in manjši tridimenzionalni stenski objekti skupaj oblikujejo vizualno poetični ansambel, ki osvetljuje prizore počitka, igre in pogosto spregledanih vsakdanjih, običajnih trenutkov. Dela razkrivajo preplet ženskega doživljanja, materinstva in družinske pripadnosti.«
»Prepletanje različnih medijev, kot so slike, risbe, video, skulpture, scenografije, luči, zaznamuje tudi tokratno razstavo podob samosvojih zoomorfnih oblik, ki izstopajo iz prostora alegorično in realistično hkrati. Nemara retorično, ko živimo svet, v katerem smo, ali pa celo historično in hkrati futuristično hkrati, kot bi si roki podala spomin in vizija.«
»Civilizacija ima na razpolago toliko sredstev, da bi lahko poskrbela za ohranitev izumirajočih živalskih vrst, usmerja pa se v čisto napačne stvari. Namesto vseh teh vojn, ki jih sprožamo, bi lahko poskrbeli za planet.«
»Razstava Napačna ladja tako namiguje na idejo o poskusu pobega človeške vrste s prenasičenega planeta z vsemirskim plovilom, ki potnikom vsaj navidezno omogoča (skoraj) vse potrebno ugodje, ki pritiče sodobnim življenjskim slogom.«
»Hkrati pa z deli aludira na aktualna okoljska nesorazmerja v sodobnem svetu, ko je velika množica divjih živih bitij zaradi razbohotenja človeka kot ultimativne invazivne vrste obsojena na propad in izginotje.«
»V samostojnem razstavnem opusu predstavlja predvsem kiparska dela v kombinacijah z risbami, slikami oziroma grafikami in videom, ki jih glede na prostor in produkcijske možnosti zaokroži v celostno umetnino in učinkovito prostorsko izkušnjo.«